Оцінювати першокласників слід формально — без використання різних караючих або формальних оцінок. До того ж, воно обов'язково повинно бути таємним, знати його результати можна тільки вчителю, батькам дитини і йому самому. Обов'язково підтримання зворотного зв'язку між сторонами на будь-якому етапі навчання, це необхідно для відстеження прогресу дитини з предмета. Таку інформацію видає Міністр освіти Лілія Гриневич на спеціальному спільному проекті МОН та Ранкового шоу «Сніданок з 1+1». В рамках даного проекту відбувається оприлюднення відповідей на гострі запитання у форматі відеоконтенту.

Також міністр пояснює: «Першокласникам пропонується проходити стимулюючу форму оцінювання, що передбачає повну відсутність оцінок караючих. Це дуже важливо, оскільки саме так батьки зможуть бачити всі стадії прогресу їх дитини. Свідчення досягнень передбачено нами саме для цієї мети. Заповнювати його слід за 51 показником. У тому переліку присутні такі пункти, як «вміння нести відповідальність у складні моменти», «вміння знаходити з іншими спільну мову». Також присутні звичні нам формулювання: «вміння писати диктанти», «здатність рахувати до ста». Це допоможе наочно показати батькам, які сильні сторони дитини і де ще з ним потрібно працювати».

З метою повноцінної реалізації даного підходу Міністерством освіти було підготовлено спеціальне Свідоцтво досягнень.

Воно складається з двох блоків.

Частина перша. Особисті досягнення. Цей розділ треба заповнювати два рази на рік. Проміжне оцінювання виконується в жовтні, підсумкове в травні.

Частина друга. Компетентність в рамках предмета. Здійснюється в травні в рамках проведення завершального оцінювання.

Передбачається нетипова програма оцінювання знань школярів, що має чотири рівні. Вона включає в себе положення: «демонструє суттєві успіхи», «має відчутний прогрес», «результат досягається за участю вчителя», «поки що потребує шани й допомоги».

Крім певних початкових результатів, які розміщені в Свідоцтво та які служать для демонстрації оцінювання, учитель має право залишати свої особисті характеристики, особливо, якщо хоче, повідомити про них батькам. В свідоцтві є поле особисто щодо залишення розгорнутого коментаря, він може бути направлений батькам для поглибленого розуміння становлення маленького школяра. Міністерство освіти повідомляє, що в новому форматі оцінювання передбачається також необхідність зацікавлення дитини й вироблення у нього здатності до самоконтролю і самоаналізу. Для цього є намір ввести спеціальні листи оцінки знаннь, пофарбовані в різні кольори. Так діти надихаються на успіх та підтримуються в творчих починаннях.

Источник https://vseosvita.ua/course

Материалы по теме:

Пётр Ильич Чайковский | Социальная …

Пётр Ильи́ч Чайко́вский(1840-1893)— русский композитор,...

мои ученики | Социальная сеть работ…

Опубликовано 28.10.2012 - 19:48 - ...

Методическая разработка по немецком…

Методическая разработка по немецкому языку по теме: DIE AUFNAHMEN DER HERANZIEHUNG DER SCHÜLER IN DIE INTERAKTIVE TÄTIGKEIT UND INTERAKTIVE SPIELE IM DEUTSCHUNTERRICHT (Приёмы вовлечения шко

В этой работе можно найти теоретический материал по теме на русском яз...